Rome - Reisverslag uit Vadosfa, Hongarije van AlbertoPietro - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Vadosfa, Hongarije van AlbertoPietro - WaarBenJij.nu

Rome

Door: Albertopietro

Blijf op de hoogte en volg AlbertoPietro

29 Mei 2018 | Hongarije, Vadosfa

Maandag. De laatste etappe.
De oude stadjes zijn verdwenen. Deze rit was saai en zwaar.
Het is de vierde zware dag al. Het venijn zit hem in de staart.
Hoe zuidelijker we komen hoe slechter het asfalt. De bermen lijken wel langgerekte vuilnisbelten. Van zwerfafval tot bankstellen en TV.
Afgewisseld met een enorme bloempracht in de bermen.
De Garmin is een paar dagen geleden spontaan gecrasht. En alle routes gewist.
De laatste drie etappes moesten we met het Reitsma boekje doen.
Dat viel nog niet mee. Af en toe even een omweg gemaakt.
Het laatste stukje route naar camping Flaminio in Rome was even stressvol. Op een vierbaansweg fietsen was geen plezier tochtje.
Tegen drieën zijn we op de camping in Rome aangekomen.
Heerlijk, nu even bijkomen.
Dinsdag. De hele dag lekker chillen
Nu nog even wachten op de familie.
Morgen met z'n allen op de fiets naar het Vaticaan. Dat was temslotte ook ons reisdoel.
Binnenkort komt er nog één verslagje over Rome.
Als het lukt worden er ook nog een paar foto's geplaatst.
(Foto's plaatsen is soms heel lastig)

• 29 Mei 2018 - 12:54

Karen :

Paps, oom,
    Jullie zijn er! Ik ben trots op jullie.
    Wat een tocht en een hele mooie ervaring rijker met z'n tweetjes.
    Ik ben benieuwd naar alle foto's en verdere (sterke;) verhalen als jullie weer thuis zijn. Geniet er eerst nog maar even van. Groetjes!

• 29 Mei 2018 - 12:59

Margreet:

Geweldig gedaan hoor! Petje af. Nu Rome als beloning. Goede reis naar huis voor jullie allen en tot spoedig ziens Piet. We zijn benieuwd naar je verhalen. We zitten nu in de trein Schiphol- Bodegraven. Komen van Rhodos. Luie vakantie hoor!
    Groeten van Gijs en Margreet

• 29 Mei 2018 - 13:03

Marten & Hanny:

Gefeliciteerd het einddoel is bereikt jullie zijn TOPPERS met doorzettings vermogen!!Maar hopen dat jullie een fantastische fietstocht hebben gemaakt. Nog veel plezier in Rome en tot ziens.
    Groeten Marten & Hanny

• 29 Mei 2018 - 13:18

Anja:

Gefeliciteerd, mooi resultaat.
    Op naar de volgende uitdaging.
    Groet Anja

• 29 Mei 2018 - 14:36

Jaap:

Gefeliciteerd mannen, wat mooi om in Rome te zijn, stad van de Moederkerk!

• 29 Mei 2018 - 19:42

Klaas:

Precies 4 weken. Wat een prestatie! Nu alleen nog even op audiëntie bij De Paus zeker? Hebben jullie zeker verdiend! Ben benieuwd naar alle belevenissen onderweg, Alberto. Goede terugreis en tot ziens.!

• 30 Mei 2018 - 18:07

Rinze En Sijke:

Wat een prestatie Albert en Piet....respect voor jullie oudjes ;-)
    Fijn dat jullie gezond en zonder kleerscheuren aangekomen zijn...dit wordt denk ik even bijpraten onder het genot van een gezellige bbq. P.s. Vergeet niet de groeten van mij aan de paus te doen...

• 31 Mei 2018 - 04:42

Josephine :

Gefeliciteerd, wat een trip! Geniet nog van Rome en van jullie prestatie! Petje af en bedankt voor het delen van jullie ervaringen!